Selasa, 17 November 2020

Kenapa Astro Tak Boleh Record

Kalau tak sempat plzz record ok atau boleh subscribe youtube saya tvterlajaklaris kalau nak tngok episode yg terlepas. Jika boleh ke kedai pasar raya restoran beratur setiap hari kenapa tak boleh cuma satu hari beratur mengundi dengan SOP ketat.


Pelanggan Astro Boleh Naik Taraf Ke Ultra Box 4k Secara Percuma Soyacincau Com

Anda juga boleh strim 10 Tips Tipu Bini di Astro Go atau On Demand.

Kenapa astro tak boleh record. Anda tidak akan terkesan dengan pertukaran ini. Dengan hanya RM15 penonton boleh menonton selama 48 jam. Macam mana nak gunakan butang tersebut ataupun iaya hanya gimmick sahaja.

Kita perlu mengkaji track record dan integriti sesebuah negara pengeluar vaksin. Lengkap untuk semua jenama TV jadi mesti menjadi punya. Ini sebab Kenapa Perlu Tonton 10 Tips Tipu Bini.

So kesempatan ini sila ambil peluang nak tukar without any charges. Anda boleh dapatkan bill anda melalui email yang astro hantar setiap bulan atau melalui member area akaun astro andaAnda perlu login menggunakan astro ID anda dan anda boleh download bill sehingga 12 bulan lepasJika belum ada Astro IDbolehlah buat Astro ID anda disini. Ramai komplen pasal astro ni kanplg tak suka bile die naikkan hargahuhu October 30 2014 at 222 PM NzA said.

Saya tengok semua orang ada Astro. Kalau korang tidak tahu-menahu boleh rujuk artikel ini. Mcm mana nak cek status kontrak kita dgn astro sampai bila.

Tapi saya tak rasa decoder yang rosak channel lain ok je. Boleh record dan playback. Saya nak tanya kalau dh downgrade pakejstill ada kontrak baru ke.

Aku cadang call waktu non-peak seperti sblm jam 800 am and sebelum magrib. Hari ni 26hb sehari selepas cut off date yang CSE Astro bagitau akaun akan tutup secara automatic balik kerja sampai rumah ON tv. Padahal sebelum i ok je record.

Jgn lupa malam ni ohabangkosmetikjam 9malam isnin di astro ria. Keluarkan dan ambil pemadam. Kalau tak apa gunanya ada Astro Byond PVR kan.

Cse yang jawab call sebelum ni tak inform apa2 berkenaan dengan transaction yang BOLEH ataupun TAK BOLEH dibuat sepanjang tempoh menunggu akaun ditamatkan. Last week Astro Decoder saya digantikan lagi oleh staf Astro secara percuma. Sebenarnya butang TV tu boleh digunakan tapi kena setting dulu lah.

Call 03-95438100 then terus tekan 1 and tekan 1 lagi. Tapi sejak 3 4 bulan lepas bayar bill je mesti pvr tak function. Dengan Astro GO anda boleh menonton saluran mengikut langganan bulanan yang dibuat dengan Astro tetapi yang berbeza hanya anda perlu mempunya sambungan internet.

Kalau tak boleh bererti smartcard anda perlu diganti. Sebenarnya dah berapa bulan Astro kat rumah ni tak boleh buka TV3. Gosok pelahan-2 chip smartcard yang color emas tusampai nampak bersinar.

Bila tekan tidak berfungsi pun. Kemudian kalau ada masa boleh play pause dan rewind sesuka hati. Aplikasi Astro Go ni kena bayar.

Kalau setakat call service centre tu dah berapa kali buat tapi technical team Astro langsung tak contact balik or datang untuk check decoder. Lepas tu masukkan semula dengan cermat. Dalam sms pula suruh bayar dalam masa 24 jam tapi belum sampai 24 jam dah potong.

Makna dekoder anda perlu tukar. Jadi kalau tak sempat menonton Budiey record je. 1 lagi saya selalu tgk kt website astro saya bhgian subscriptions saya ada langgan pvr.

Tahukah anda sekarang ni Astro Go adalah PERCUMA kepada semua pelanggan ASTRO langganan bulanan yg langgan NJOI tak dpt service ni. Kalau nak tau apa yg akan berlaku dgn family dan anak2 sy. Check SmartCard Anda.

ON dekoder Astro untuk check sama ada betul ke tak account dah tutup. Jadi di dalam website dan juga aplikasi Astro GO juga disenaraikan semua saluran seperti langganan anda dan juga senarai tontongan on demand. Sila cuba smartcard anda di dekoder member-2 yang ada astro.

Barisan pelakon yang memang tak perlu diragui lagi kehebatan mereka di layar lebar. Sebab aku pernah ditawarkan dulu dengan ada yuran langganan bulanan. So aku cuma try 1 bulan Free lepas tu tak subcribe yuran bulanan 2 thn dulu.

Saya nak record cerita tak boleh. Now dah boleh call astro Njoi hotline - 03-9543 8100. Terbaru Astro byond PVR dah dilengkapi dengan WiFi untuk menyesuaikan dengan zaman terkini yang serba-serba bergantung pada internet jalur lebar yang laju.

Hanya pemilik akaun sahaja yang boleh tutop akaun AstroAstro akan buat pengesahan dahulu dengan bertanya mengenai detail akaun seperti no ICalamat No tel anda dan sebagainyaPastikan anda ingatnanti rugi kena tel pula lain kali. Kenapa astro service portal tak boleh buka yachennel 200 dan 481. Penting ke Myfreeview ini pada orang kita.

3- FYI - Astro dah takde lagi conversion fee RM9900 UFN. Ahmad menegaskan kempen pilihan raya bukan satu masalah kerana boleh dilakukan secara dalam talian. Itu pertanyaan Setiausaha Agung UMNO Datuk Seri Ahmad Maslan yang mempertahankan usul UMNO.

Bagaimanapun perlu diingatkan jika satu hari nanti anda menutup langganan Astro atau Unifi dan anda tidak mempunyai dekoder Myfreeview anda tidak akan mendapat apa-apa siaran. Membazir saja semua ni. Jika tak dapat juga.

Perasan tak kenapa ada butang TV di remote control Astro. Saya nak tanya kenapa siaran astro skrg menyampah nak tgksiaran berulang2drama saja byk tapi movie tak ada langsung org bulan2 bayar bukan free.



Pvr Functionality Not Available Hd Enabled Box Help Support Astro


0 komentar: