Rabu, 13 Oktober 2021

Andai Ku Terbuang Tak Diterima

Dm Namun hati rela berjuang. Sudirman Syed Haron Ahmad - Warisan Am E Disini lahirnya sebuah cinta F Dm E Yang murni abadi sejati Am E Disini tersemai cita cita F E Am Bercambah menjadi warisan G C G Andai ku terbuang tak diterima Dm Am Andai aku disingkirkan Dm Kemana harusku bawakan F E Kemana harusku semaikan cinta ini Am Betapa F Dibumi ini ku melangkah Dm E Keutara selatan timur dan barat Am Ku jejaki G.


Azwa Azza Lirik Lagu Warisan Sudirman

Disini lahirnya sebuah cinta Yang murni abadi sejati Disini tersemai cita cita Bercambah menjadi warisan korus Andai ku terbuang tak diterima Andai aku disingkirkan Kemana harusku bawakan Kemana harusku semaikan cinta ini Betapa Dibumi ini ku melangkah Keutara selatan timur dan barat Ku jejaki Aku Bukanlah seorang perwira Gagah menjunjung.

Andai ku terbuang tak diterima. Aku Bukanlah seorang perwira Gagah menjunjung senjata Namun hati. Lirik Lagu Jalur Gemilang Merahmu bara semangat waja Putihmu bersih budi pekerti Kuning berdaulat payung negara Biru perpaduan kami semua Puncak dunia telah kau tawan Lautan luas telah kau redah Membawa semangat jiwa merdeka Semarak jaya kami warganya Empat belas melintang jalurnya Semua negeri dalam Malaysia Satu suara satu semangat Itu sumpah. F Dibumi ini ku melangkah.

Dm Kemana harusku bawakan. Aku Bukanlah seorang perwira Gagah menjunjung senjata Namun hati rela berjuang Walau dengan cara sendiri Demi cinta ini ulang korus Ku ingin kotakan seribu. G Bukanlah seorang perwira.

Dm E Keutara selatan timur dan barat. Andai ku terbuang tak diterima Andai aku disingkirkan Ke mana harus ku bawakan Ke mana harus ku semaikan cinta ini. Ku ingin kotakan seribu janji Sepanjang kedewasaan ini Ku ingin.

Chordie does not index songs against artistscomposers will. G C G Andai ku terbuang tak diterima. Aku Bukanlah seorang perwira Gagah menjunjung senjata Namun hati rela berjuang Walau dengan cara sendiri Demi cinta ini ulang korus Ku ingin kotakan seribu janji.

F E Kemana harusku semaikan cinta ini. Aku bukanlah seorang perwira Gagah menghunus senjata Tapi hati rela berjuang Walau dengan cara sendiri Demi cinta ini. Andai ku terbuang tak diterima Andai aku disingkirkan Ke mana harusku bawakan Ke mana harusku semaikan cinta ini.

Sudirman - Warisan Am E Disini lahirnya sebuah cinta F Dm E Yang murni abadi sejati Am E Disini tersemai cita cita F E Am Bercambah menjadi warisan G C G Andai ku terbuang tak diterima Dm Am Andai aku disingkirkan Dm Kemana harusku bawakan F E Kemana harusku semaikan cinta ini Am Betapa F Dibumi ini ku melangkah Dm E Keutara selatan timur dan barat Am Ku jejaki G C Aku G. Andai ku terbuang tak diterima Andai aku disingkirkan Ke mana harus ku bawakan Ke mana harus ku semaikan Sudirman gbh nasional126 OhMalaysiaku. Betapa Di bumi ini ku melangkah Ke utara selatan timur dan barat Ku jejaki.

Andai ku terbuang tak diterima Andai aku disingkirkan Kemana harusku bawakan Kemana harusku semaikan cinta ini. Andai ku terbuang tak diterima Andai aku disingkirkan Kemana harusku bawakan Kemana harusku semaikan cinta ini Betapa Dibumi ini ku melangkah Keutara selatan timur dan barat Ku jejaki Aku Bukanlah seorang perwira Gagah menjunjung senjata Namun hati rela berjuang Walau dengan cara sendiri Demi cinta ini ulang korus Ku ingin kotakan seribu janji. Betapa Di bumi ini ku melangkah Ke utara selatan timur dan barat Ku jejaki.

The song above is NOT stored on the Chordie serverThe original song is hosted at wwwguitartabsccChordie works as a search engine and provides on-the-fly formatting. Dm Am Gagah menjunjung senjata. Andai ku terbuang tak diterima Andai aku disingkirkan Kemana harusku bawakan Kemana harusku semaikan cinta ini Betapa Dibumi ini ku melangkah Keutara selatan timur dan barat Ku jejaki Aku Bukanlah seorang perwira Gagah menjunjung senjata Namun hati rela berjuang Walau dengan cara sendiri Demi cinta ini ulang korus Ku ingin kotakan seribu janji.

Betapa Dibumi ini ku melangkah Keutara selatan timur dan barat Ku jejaki. Andai ku terbuang tak diterima Dm Am Andai aku disingkirkan Dm Kemana harusku bawakan F E Kemana harusku semaikan cinta ini Am Betapa F Dibumi ini ku melangkah Dm E Keutara selatan timur dan barat Am Ku jejaki G C Aku G Bukanlah seorang perwira Dm Am Gagah menjunjung senjata Dm Namun hati rela berjuang F. Andai ku terbuang tak diterima Andai aku disingkirkan Kemana harusku bawakan Kemana harusku semaikan cinta ini.

Betapa Dibumi ini ku melangkah Keutara selatan timur dan barat Ku jejaki. Andai ku terbuang tak diterima Andai aku disingkirkan Kemana harusku bawakan Kemana harusku semaikan cinta ini Betapa Dibumi ini ku melangkah Keutara selatan timur dan barat Ku jejaki Aku Bukanlah seorang perwira Gagah menjunjung senjata Namun hati rela berjuang Walau dengan cara sendiri Demi cinta ini Ku ingin kotakan seribu janji Sepanjang kedewasaan ini Ku ingin sampaikan. Disini lahirnya sebuah cinta Yang murni abadi sejati Disini tersemai cita cita Bercambah menjadi warisan Andai ku terbuang tak diterima Andai aku disingkirkan Kemana harusku bawakan Kemana harusku semaikan cinta ini Betapa Dibumi ini ku melangkah Keutara selatan timur dan barat Ku jejaki Aku Bukanlah seorang perwira Gagah menjunjung senjata Namun hati rela berjuang Walau dengan cara sendiri Demi cinta ini Ku ingin kotakan seribu janji Sepanjang kedewasaan ini Ku.

Sudirman - Warisan Am E Disini lahirnya sebuah cinta F Dm E Yang murni abadi sejati Am E Disini tersemai cita cita F E Am Bercambah menjadi warisan G C G Andai ku terbuang tak diterima Dm Am Andai aku disingkirkan Dm Kemana harusku bawakan F E Kemana harusku semaikan cinta ini Am Betapa F Dibumi ini ku melangkah Dm E Keutara selatan timur dan barat Am Ku jejaki G C Aku G. Dm Am Andai aku disingkirkan. Lirik Lagu Transkripsi Di sini lahirnya sebuah cinta di sinĩ lahirɳã səbuʷah činta Yang murni abadi sejati yaŋ mũrnĩ abadi səʲǰati Disini tersemai cita-cita di sinĩ tərsəmãi čita čita Bercambah menjadi warisan bərᶜᶜčambah mənʲǰadi warisan Andai ku terbuang tak diterima andai ku tərbuʷaŋ taɁ ditərimã Andai aku disingkirkan andai aku disiŋkirkan Ke mana harusku bawakan kə mãnã harusku bawakan Ke.

Korus Andai ku terbuang tak diterima Andai aku disingkirkan Kemana harusku bawakan Kemana harusku semaikan cinta ini Betapa Dibumi ini ku melangkah Keutara selatan timur dan barat Ku jejaki Aku Bukanlah seorang perwira Gagah menjunjung senjata Namun hati rela berjuang Walau dengan cara sendiri Demi cinta ini ulang korus. Sudirman - Warisan Em B Disini lahirnya sebuah cinta G Am B Yang murni abadi sejati Em B Disini tersemai cita cita G B Em Bercambah menjadi warisan D G D Andai ku terbuang tak diterima Am Em Andai aku disingkirkan Am Kemana harusku bawakan G B Kemana harusku semaikan cinta ini Em Betapa G Dibumi ini ku melangkah Am B Keutara selatan timur dan barat Em Ku jejaki D G Aku D.


Lirik Lagu Patriotik


Warisan Sudirman Youtube


0 komentar: