Minggu, 28 November 2021

Aku Tak Ada Apa

Tidak ada perbuatan aku apa apa selain menerimanya selain tetap berusaha mempertahankannya dan pada akhirnya mempertahankan itu akan luluh lantak jika hanya 1 orang saja sedangkan 1 orang itu sudah melepasnya. Tapi mengapa kau tak berubah Ada apa denganmu Dan aku sifatku dan aku khilafku Dan aku cintaku dan aku rinduku Kutanya malam dapatkah kau lihatnya Perbedaan yang tak terungkapkan Tapi mengapa kau tak berubah Ada apa denganmu oh.


Pin Di Galeriislami

Kalau hang pa nak tahu dekat Kedah ada juga lah mak cik mak cik ataupun old school-osko yang akan makan bihun goreng dengan kuah laksa tu.

Aku tak ada apa. Then masuk sekolah menengah aku masih tak ada cita dan tak pernah fikir nak jadi apa. Ya awesome lah cepat. Aku adalah orang yang memiliki kepercayaan diri yang sangat tinggi akan kemampuanku dalam BEKERJA KERAS.

Tapi kalau kata tak ada lesen nak buat juga kita boleh suggest satu tempat lagi iaitu AEON Credit. Aku tak tahu ah selek dengan selong apa beza dia kan. By helping UG you make the world better.

Ada rupa dan berharta orang suka Jikalau kau dah tak suka tak apa Biarlah ku mengundur diri Mungkin kau rasa aku tak sepadan Dengan dirimu Chorus Ku sedar diri ini Aku hanyalah insan biasa Tapi aku ada harga diri Walaupun terguris hati ini Hingga menitis air mata Namun semuanya tak bererti bagimu Waktu orang suka semuanya indah Waktu dah tak. Kadang2 aku dok sorang2 dalam bilik nak tido tengahari buta aku dengar dah dia dok mengaji. Semuanya hanya disebabkan jangkitan kuman.

Permainan musikku biasa saja. Waktu berjalan setelah aku sudah melepasnya itu yang dia minta. And earn IQ Suggest correction.

69 people like this. Aku bukanlah orang yang cerdas. Aku tidak mahir bermain video game.

Dengan tidak ada insuran dengan hutang keliling pinggang aku rasa aku dah tak sanggup. Aku tidak suka dengan gadget karena aku gaptek. Yes betul memang boleh buat.

Dari kecik aku tidak ada cita2 yang solid. Aku bukanlah orang yang berbakat. Aku kang menggelegak juga aku punya ni kang ha okey ready kau orang tiga kali.

Bersamanya aku merasa seperti ada bagian dari hidupku yang setengahnya tidak usah dicari seperti sudah lengkap dan sempurna hidup aku. Aku tidak pernah merasa disayangi yang sebegitu besarnya oleh pria manapun kecuali dia. Aku dah taknak gamble untuk industri ini dan untuk anak-anak aku yang sedang membesar dan juga isteri aku juga.

Aku drop subjek bio sebab aku taknak ambil risiko. Ada satu hari tu aku selak langsir slinding door. Aku masih mencari-cari hala tujuan.

Dan aku harus membiasakan mata hati bahkan diri aku sendiri untuk sering sering melihat. Okey kalau nak masuk loan bank standby guarantor yang ada lesen isteri mak atau ayah ke suami ke apa ke kan. Sekarang ini Alhamdullilah semua sihat tapi kalau apa-apa jadi pada salah seorang aku tak tahu nak buat apa.

Hangpa itu yang pelik sebab hangpa tak pernah tengok. Sambil menunggu traffic light untuk surut aku menyelesaikan teka silang kata sebab Mohd Fardhu. Tak ni bukan tabligh ka apa sebab macam biasa dalam tempoh 3saat macam tu dia hilang.

69 people follow this. Lepas tu kena cakap English untuk membuktikan nilai intelektual yang tinggi Hmm nasib baiklah aku tak ada media sosial kecuali Spotify. Aku rasa macam aku hilang mata aku.

Tapi aa okey kita bagi tahu aje lah abang eh. Dia meletup abang gila. Boleh dapat advise daripada kami lah mana yang lebih sesuai lah.

Hanya malam dapat meleburkan Segala rasa yang tak terungkapakan Tapi mengapa kau tak berubah Ada apa denganmu oh. See more of Aku Tak Mengerti Apa Yang Ku Rasa on Facebook. Apa hal lazat ni.

Tapi yang aku tahu besar nanti aku nak jadi orang berguna. Dia beli doh salad bak hang. Kalau Alia menang Alia masak sambal udang.

Facebook is showing information to help you better understand the purpose of a Page. Time tu dah nak senja aku nampaklah 3 lelaki berjubah putih depan rumah aku. Aku tak ada apa-apanya.

Tiga kali eh tiga kali. Sini ah bagi dia orang tengok. Saya tak ada lesen.

Sekarang aku langsung tak nampak apa-apa sebab dah kena masukkan gel apa entah tadi. Aku tak nampak motif dia apa. Terkadang aku cukup lambat untuk memahami sesuatu.

Tiga kali tiga kali eh eh bukan ha buka outsong eh. Dia selalu membuat aku tertawa ga peduli apapun kondisi atau masalah yang sebenarnya dia hadapi saat itu. Tapi kalau hang pa pi Kedah hang pa nampak orang makan bihun dengan kuah laksa benda itu is totally normal.

Am G Jikalau orang tak suka tak apa Dm Am Biarlah ku mengundur diri Dm Am Mungkin kau rasa aku tak sepadan F E Dengan dirimu Chorus 1 Dm G Ku sedar diri ini C F Aku hanyalah insan biasa Dm E Tapi aku ada harga diri Chorus 2 Am Dm Walaupun terguris hati ini G C Hingga menitis air mata F E Namun semuanya tak bererti Am. Cuma seingat aku aku pernah berangan nak jadi pilot sebab terpengaruh drama cina tv3 truimph in the skies. Aa tak ada tak ada tak ada.

Melalui sepucuk surat yg tak berharga inimungkin bisa kuungkapkan perasaan hati yg selama ini aku pendam dlm sanubaribegitulah yg kuharapkan meski betapa penakutnya aku mengingat berkali-kali aku ingin punya kesempatan untk mengungkapkan isi hatiku kepadamunamun walau kesempatan itu sering ada tapi karena perasaanku gak karuan maka mulutku serasa dikunci bagai dihadapkan pada. Cari perhatian ke apa aku geleng kepala. See actions taken by the people who manage and post content.

Kak eh tengok bukan air. Ya Allah sakit mata kena korek untuk keluarkan semua cecair yang ada dalam mata tu sampai semua berdarah. Mengenalnya aku menjadi memiliki tujuan hidup.

Buta buat sementara waktu. Screen tak suka tak apa lagu jiwang ni. Tiap kali berita keluar pasal Melayu ke Islam ke mesti dorang cepat-cepat respon.

Kalau tak jadi gila aku. Page Transparency See More.


Jika Tidak Bisa Aku Ingin Seseorang Yang Sama Sepertimu Aku Tahu Itu Salah Karena Tidak Ada Orang Yang Senang Jika Disamaka Inspirasi Motivasi Motivasi Cinta


Jangan Sedih Aku Disini Mencintaimu Tapi Aku Tak Tau Bagaimana Cara Mengatakannya Quotes Slogan Motivation


0 komentar: