Kamis, 25 November 2021

Jiwa Tak Tenang Kalah Dalam Menang

Kalah dalam menang hatimu takkan senang Aku bukan hipnotis bukan juga isis Jauh sekali ekstrimis aku hanya optimis Hidup sarat protwist sama macam sarkis Dengan Tuhanmu jangan pernah prejudis Dalam era penuh depresi Sebenarnya apa yang kau cari Kononnya nak inspirasi huh inspirasi Tak perlu kau tercari-cari. Kemewahan diri bukanlah tanda kehebatan insan Berteduh di bumi Tuhan Fikirkan saat nyawa ditarik keluar badan Tiada siapapun yang tahu rahsia Tuhan Siapa dulu pergi dulu mungin aku mungkin kamu Kau katakan tunggu dulu kau belum 50 Sedang kematian lagi mengejarmu Kerasnya hati masih gagal mengerti.


Pin Di Bentengsumbar Com

Fikirkan saat nyawa ditarik keluar badan.

Jiwa tak tenang kalah dalam menang. Ya Allah Ya Rahim. Lyrics for Kalah Dalam Menang From Munafik by Mawi feat. Ya Allah Ya Rahim Kau aku atau Dia.

Syamsul Yusof Kalah dalam menang hatimu takkan senang Ay Aku bukan hipnotis bukan juga. Jiwa tak tenang kalah dalam menang. Kalah dalam menang hatimu takkan senang Aku bukan hipnotis bukan juga isis Jauh sekali ekstrimis aku hanya optimis Hidup sarat protwist sama macam sarkis Dengan Tuhanmu jangan pernah prejudis Dalam.

Kemewahan diri bukanlah tanda kehebatan insan. Ya Allah Ya Rahim. Jiwa tak tenang kalah dalam menang.

Kau katakan tunggu dulu kau belum 50. Altimet Akbar Azmi Azal Azrai Faizal Tahir Joe Flizzow Malique OKLETSGO Rabbani Saujana Tuju K. Mawi Syamsul Yusof Komposer.

Jiwa tak tenang kalah dalam menang. Tiada siapapun yang tahu rahsia Tuhan.

Kalah dalam menang hatimu takkan senang aku bukan hipnotis bukan juga isis jauh sekali ekstrimis aku hanya optimis hidup sarat protwist sama macam sarkis dengan tuhanmu jangan pernah prejudis dalam era penuh depresi sebenarnya apa yang kau cari kononnya nak inspirasi huh inspirasi. Sedang kematian lagi mengejarmu. Jiwa tak tenang kalah dalam menang.

Berteduh di bumi Tuhan. Tak perlu kau tercari-cari. Jiwa tak tenang kalah dalam menang.

So mari la sama2 kita hayati lirik ni ye. Jiwa tak tenang kalah dalam menang. Jiwa tak tenang kalah dalam menang.

G Adakah kau rasa dunia isinya D Hanya kau yang punya kau fikir kau siapa A Adakah kau lupa ataupun kau buta F Kau dan aku hamba kau fikir kau raja Gm D Kuasa harta wanita mengaburi minda Mengotori jiwa dan bicara A Bila bicara. Disebabkan manusia skrg ni macam da xwaras. Siapa dulu pergi dulu mungin aku mungkin kamu.

Syamsul YusofAnwar Faizal Music Arrangement. Kalah Dalam Menang Transliteração Artista. Orang kita kata sakit itu bala.

KALAH DALAM MENANG Assalammualaikum. Berteduh di bumi Tuhan. OST - FILEM MUNAFIK KALAH DALAM MENANG MAWI SYAMSUL YUSOF.

-Come enjoy at KKBOX. Altimet Akbar Azmi Azal Azrai Faizal Tahir Joe Flizzow Malique OKLETSGO Rabbani Saujana Tuju K-Clique UNIC YAPH etc. Jiwa tak tenang Kalah dalam menang Yeaahh Mari sini semua dengar ini cerita Orang kita kata nak senang Kerna banyak simpan duit Tapi Islam kata nak senang Kerna banyak keluarkan duit Sedekah Amal jariyah Senyumanmu itu juga satu dakwah Yeaahh Orang kita Kata sakit itu bala Tapi Islam kata sakit itu penghapus dosa.

Jiwa tak tenang Kalah dalam menang Kalah dalam menang Hatimu takkan tenang hey. Kalah Dalam Menang OST Filem MUNAFIK-Lyrics- Yaww Ya Allah Ya Rahiim Siapa lebih berkuasa Ya Allah Ya Rahiim Kau Aku atau Di. Gm D Yaww A D Ya Allah Ya Rahiim Siapa lebih berkuasa Gm D A D Ya Allah Ya Rahiim Kau Aku atau Dia Renungkan Chorus.

Jiwa tak tenang Kalah dalam menang Yeah mari sini semua dengar ini cerita Orang kita ha kata nak senang kena banyak simpan duit Tapi Islam kata nak senang kena banyak keluarkan duit Sedekah amal jariah senyumanmu itu jugak satu dakwah Yeah orang kita kata sakit itu bala. Harap anda semua memahami. Ya Allah Ya Rahim Siapa lebih berkuasa.

Tak perlu kau tercari-cari. Syamsul Yusof Penulis Lirik. Kemewahan diri bukanlah tanda kehebatan insan.

Kalah Dalam Menang Aussi interprété par. Jiwa tak tenang kalah dalam menang Mari sini semua dengar ini cerita Orang kita kata nak senang kena banyak simpan duit Tapi Islam kata nak senang kena banyak keluarkan duit Sedekah amal jariah senyumanmu itu juga satu dakwah. Aku bukan hinoptis Bukan juga ISIS Jauh sekali extremis Aku hanya optimis Hidup sara protis Sama macam sarkis Dengan Tuhanmu jangan pernah prejudis Dalam era penuh impresis Sebenarnya apa yang kau cari Kononnya nak inspirasi hah Inspirasi.

Jiwa tak tenang kalah dalam menang. Jiwa tak tenang. Jiwa tak tenang kalah dalam menang.

Mawi Syamsul Yusof Também cantado por. Fikirkan saat nyawa ditarik keluar badan.


40 Kata Kata Mutiara Tentang Ketenangan Sederhana Dan Indah


Bisikan Hati Kalah Dalam Menang Ii


0 komentar: